noiembrie 24, 2024
Cum să pregătești produsele pentru livrare?

Marile companii care livrează produse în întreaga lume se confruntă deseori cu dileme în ceea ce privește modalitatea cea mai potrivită de ambalare a coletelor care urmează să fie trimise la destinație. 

Fie că dorești să te concentrezi pe componenta de sustenabilitate, fie că vrei să o îmbini pe aceasta cu maximă siguranță în timpul transportului, e important să ai grijă la câteva detalii, în așa fel încât produsele să ajungă intacte la clientul care a avut încredere în compania ta și a plasat o comandă. Dacă serviciile sunt impecabile, cu siguranță clientul va reveni și cu altă ocazie la brandul pe care îl reprezinți, așa că iată de ce ar trebui să ții cont atunci când efectuezi o livrare. 

Alege o cutie potrivită

În primul rând, este foarte important să alegi o cutie potrivită ca dimensiune pentru produsele pe care urmează să le livrezi. De asemenea, nu opta pentru cutii de proastă calitate, ci orientează-te înspre materiale rezistente, pentru a nu compromite transportul. Cutiile din carton ondulat cu pereți dubli sunt eficiente și rezistente și au un oarecare factor de protecție și împotriva umezelii, ceea ce va ajuta mult pe parcursul transportului.

Marchează produsele fragile

Atunci când clientul se așteaptă ca produsele, în ciuda faptului că sunt fragile, să ajungă în siguranță la el, trebuie să acorzi ceva mai multă atenție modului de împachetare. Pe lângă accesoriile care ajută la amortizare în cazul unor șocuri mecanice în timpul transportului, poți să folosești etichete plastic autoadezive pentru a marca faptul că pachetul este unul fragil. Firmele de curierat vor ține cont de acest lucru și manevrarea va fi făcută corespunzător, în așa fel încât să nu existe pagube. 

Personalizează coletul

Poate că la prima vedere nu ți se pare important, însă clienții țin cont întotdeauna de modul de prezentare pe care îl alegi pentru produsele livrate. O cutie personalizată și un mesaj pe care să îl găsească în interior pot să fie detalii definitorii atunci când vor comanda produse asemănătoare în viitor, iar brandul tău poate să fie prima alegere. Folosește culori reprezentative pentru businessul tău și încearcă să interacționezi cu clientul ori de câte ori acesta are o întrebare cu privire la transportul pachetului. 

Alege o firmă de curierat serioasă

Firmele care livrează în mod constant colete către clienți trebuie să aibă contracte foarte bine gândite cu firmele de curierat deoarece modul de transport are un rol esențial în acest proces. Așadar, găsește acea companie care se remarcă prin punctualitate, seriozitate și care poate să îți ofere garanții în privința unui transport cât mai sigur și rapid, deoarece și timpul de livrare este important pentru client. 

Indiferent de tipul de produse pe care le livrezi, este foarte important pentru tine, dar și pentru client, ca acestea să ajungă în stare bună la destinație, în așa fel încât ambele părți să fie mulțumite și să obțină ceea ce își doresc: clientul – produsele comandate, iar furnizorul – banii și încrederea din partea celui care a comandat. 

Source

Comunicat de presa

Advertorial