
Valentin Popescu, specialist marketing sportiv: Marile companii se vor bate pentru David Popovici!

Valentin Popescu (42 de ani) este unul dintre cei mai activi oameni de marketing sportiv din România. L-am abordat pentru a-l întreba, în principal, despre fenomenul David Popovici.
Valentin Popescu, director marketing sportiv in cadrul Fundatiei Alexandrion si Alexandrion Group, e de părere că tânărul înotător va fi curtat de marile companii, care vor dori să-i valorifice imaginea:
,,A crescut pentru ca nu s-a mulțumit cu puțin. A crescut pentru ca familia sa i-a construit atent acest drum, adică i-a pus în valoare talentul constructiv, fără sa ardă etapele.
Pentru el acum s-a schimbat percepția mondiala, putini credeau ca va confirma la seniori atât de repede și atât de categoric și ma refer la specialiști. Acum este omul pe care toți vor sa îl învingă. Munca e uriașă, iar atuul lui este ca are cel mai mare potențial de creștere din circuit.
Asta înseamnă că un talent sa aibă anturajul potrivit, familie bună și oameni de calitate în jurul lui, care sa îl motiveze și sa îl tina departe de tentații, ptr ca la ce a reușit el nu este suficient talentul. Este foarte tehnic și are unde sa îmbunătățească, e încă în formare fizic și este tare psihic. Experienta acumulata de acum îl va face și mai bun cu ritmul asta. Toate companiile din lume își doresc sa beneficieze de imaginea unui astfel de sportiv. Are sa fie un ,,must,, pentru toate companiile ce doresc sa comunice prin sport sa îl aibă.’’
Sursa : sport.ro
Comunicat de presa
Advertorial
More Stories
Acţiunea “Mingi pentru suporteri”, derulată de Alexandrion Group, continuă şi anul acesta
Weekend-ul trecut, fotbaliştii de la Universitatea Craiova şi-au făcut apariţia pe teren purtând mingi cu branding Alexandrion Group pe care...
Revista The Diplomat Bucharest a acordat Grupului Alexandrion premiul pentru expansiunea globală
La evenimentul care a marcat aniversarea a 18 ani de activitate pentru The Diplomat Bucharest, revista a acordat Grupului Alexandrion...
Planurile Alexandrion Group de a dezvălui “Carpathian Single Malt Whisky” publicului din întreaga lume au continuat în Cipru. Unde a fost lansată expresia “Commandaria”
Planurile Alexandrion Group de a dezvălui “Carpathian Single Malt Whisky” publicului din întreaga lume au continuat în Cipru. Unde a...
Momente emoționante la meciurile Universității Craiova, marca Alexandrion Group
Momente emoționanțe pentru toți cei care au asistat la meciurile Universitatății Craiova, se precizează pe pagina de Facebook a Fundației Alexandrion Group....
Aqua Carpatica, lider în topul celor mai vizibile branduri de apă în online din luna noiembrie
Aqua Carpatica este lider în topul celor mai vizibile branduri de apă în luna noiembrie 2022, informează iqads.ro. Este vorba atât de...
Parteneriat între Fundația Alexandrion și Asociația Club Sportiv Team One Football Academy
Un stil de viață sănătos începe întotdeauna cu sport. Iar copiii trebuie încurajați să practice sport cât mai devreme, pentru...
Average Rating