0 0
Read Time:5 Minute, 59 Second

Luna martie s-a încheiat la Cluj-Napoca cu cea mai mare și longevivă conferință de leadership feminin din România. Cea de-a 12-a ediție The Woman a avut loc în 28-30 martie la Cluj-Napoca și a adunat, în cele 3 zile de eveniment, aproape 800 de participante.

Sub tema „Timeless over Trends”, conferința din acest an a explorat cum liderii și antreprenorii pot naviga prin rapiditatea schimbărilor din lumea de azi, integrând trendurile în mod sustenabil, fără a pierde din vedere valorile și principiile atemporale care stau la baza succesului pe termen lung. The Woman a adus sub aceeași cupolă mai mult de 40 de speakeri, peste 70 de parteneri și 35+ standuri expoziționale, multe emoții, inspirație, lecții de leadership și povești de viață și business.

Prima zi a evenimentului a fost deschisă de Teodora Mețiu, Public Speaker, cea care a moderat și panelul de business. Pe scena The Woman, a urcat Crina Ciocian, co-fondator și CEO The Woman, adresând bun-venit și mulțumiri participanților și tuturor celor implicați: „Am observat în ultimii ani o consolidare și o extindere a rețelelor suport pentru femeile interesate de dezvoltarea lor personală sau profesională și cred că acest trend va continua, oferind astfel acces mai facil la finanțare, resurse educaționale și oportunități de networking.”

Dr. Constantin Stan, chirurg plastician și fondatorul Cronos Med a urcat pe scena The Woman, abordând conceptul de Timeless Beauty: „În momentul în care faceți un pas către schimbările corporale, sa păstrați în gând faptul că cele mai importante sunt cele la nivel mental. Trendurile vă fac mereu să vă întoarceți la frumusețea clasică.”

Primul panel al zilei, a fost deschis de discuția Teodorei Mețiu cu 4 femei reprezentate ale business-ului românesc: Laura Tudor – Director Agenție Bistrița Raiffeisen Bank, Laura Baldini – fondatoarea brandului cu același nume, Tereza Tranakas, fondator și CEO Oxygen și Nina Moldovan, President of the Board Winners First, Radisson Blu Cluj-Napoca.

Printre ideile împărtășite:

Mia Laura Tudor: „Ne alegem partenerii nu doar după cifre, ci după persoană; analizăm antreprenorul prin prisma caracterului lui și prin felul în care lucrează cu alți oameni.”

 Laura Baldini: „În pandemie ne-au scăzut în 3 luni cu 80% vânzările. Pandemia a fost de fapt piedica care ne-a ajutat să ne extindem.”

Nina Moldovan: „Oamenii sunt cei care creează și recreează business-uri.”

Tereza Tranakas: „Inteligența artificială este ce va eficientiza timpul oamenilor, astfel încât creativitatea va putea fi iar pusă pe primul loc.”

Zona de business a continuat cu un dialog între Miruna Tara-Lunga, Operations Supervisor Vivienne Westwood Group și Crina Ciocian: „Vivienne își cunoștea povestea mult, era foarte conectată cu ea. Succesul brandului se datorează autenticității ei și a structurii pe care a creat-o, cu produse în care credem toți.” – a declarat Miruna Tara-Lunga, pe scena The Woman.

Panelul de business s-a încheiat cu o altă discuție modetară de Teodora Mețiu, despre următorii pași în business.

Cristina Chiriac, fondator CONAF România și Flori de Ie: „În primul rând trebuie să vinzi calitate, și cred că brandurile care știu să cuantifice cererea pe piață cu economia au succes.”

Cristina Bâtlan, co-fondator Musette și Chanand: „Companiile dau faliment pentru că nu au ajuns să fie un brand. Când ți-ai format un brand, el nu mai pleacă, are o imagine întipărită în mintea clienților.”

Mariana Boiciuc, Senior Partner CITR: „Brandurile cameleon, care se adaptează cel mai ușor, rezistă cel mai bine.”

Panelul axat pe Life Design a fost deschis de Anca Dinu, Professional events host, iar primele sale invitate au fost Ileana Badiu și Ana Bitu, co-fondatoarele Superage, care au vorbit pe scena The Woman despre proiectul lor:

Ana Bitu: „Nu ne mai regăseam în societate și lumea punea etichete, atunci când am făcut 40 de ani, iar noi pur și simplu nu am avut chef să le alimentăm. Am decis să dăm un rebranding menopauzei.”

Ileana Badiu: „Cred că trebuie să trăim la superlativul vârstei pe care o avem.”

Panelul a continuat cu un dialog elegant între Raluca Anton, doctor în psihologie, și Andreea Berecleanu: „Pentru mine, timeless înseamnă valori atemporale. Iar sensul meu este familia. Este o dependență pe care mi-o doresc.”, conchide Andreea Berecleanu.

Geta Ungurean a urcat pe scenă, vorbind despre cea mai importantă întâlnire: „Trăiesc povestea vieții mele de 14 ani, de când am început să organizez evenimente. Este important să vedem oportunitățile care vin spre noi şi dacă nu vin, să ni le creem. Nu e niciodată prea târziu să ne dăm întâlnire cu noi înşine. E cea mai importantă întâlnire din viața noastră!”

Anda Zota, arhitect și editor-in-chief Igloo și Sandra Gătejeanu-Gheorghe, Consulul general al României la Barcelona, au deschis cel de-al treilea panel: Lifestyle.

Anda Zota: „Arhitectura trebuie simțită. Iar eleganța, ea poate fi și a femeii, dar și a arhitecturii.”

„E normal să greșești. Important e să îți asumi greșelile. Cât despre eleganța de zi cu zi, putem să fim eleganți inclusiv prin a pune o față de masă la cina în familie, în loc de a mânca în fața televizorului.” –  adaugă Sandra Gătejeanu-Gheorghe

Mirela Retegan a susținut prezentarea ”Today, Here, Now”, iar în stilul caracteristic a ridicat sala în picioare. „Mi-am dat seama că nu există nimic mai frumos decât să fi ghid pentru un copil.”– a adăugat Mirela.

Ultimul dialog pe scena The Woman 2024 le-a adus împreună pe Ioana Botezan, Creative Voice Artist și Alina Eremia. „Muzica oglindeşte mult ce se întâmplă în societate. Muzica vine şi completează ce se întâmplă în viața noastră.” – a mărturisit Alina.

Următoarele două zile, The Woman a continuat la Muzeul de Artă Cluj-Napoca, cu Galeria de Stil și paneluri de business, branding, marketing și fashion și în alte locații de interes din oraș pentru experinețe din zona de lifestyle.

Următoarea ediție The Woman are loc în 2025, între 27-29 martie la Cluj-Napoca, continuând misiunea brandului de a susține leadershipul feminin și de a aduce împreună femei care fac performanța în domeniile din care fac parte.

Partenerii care susțin acest eveniment, care au înțeles misiunea The Woman și sprijină leadershipul feminin sunt:

Parteneri principali: Mercedes Benz by ATP Motors – Partener de mobilitate, Raiffeisen Bank, Tudor Tailor, Meron – official coffee partner, Meron Bakery, ECCO

Susținători: Cronos Med, Clinica Aesthetica, Clinica Dermavision, my geisha, Neoteric Lifestyle, Nashi Argan, Ikonik, Vodnar Beauty Lounge, 18 Gym, Osea și Georgiana Gogolan, La Vie en Rose Iron Mountain, Oxygen, Grădinița Hand in Hand Montessori, Nail Bar, La Terre, Bright Skin, PFG Finance, Allu, de la Ferma cu Omenie, Sucre, Frances Dresses, Aqua Carpatica, TelePerformance, Laura Baldini, Porsche Engineering România, Expert Travel, Chiriță și Asociații, La Vie en Rose, MAD Shoes, Zamsee, pentru EA, Bombshell Beauty Clinique, Create Beauty Distribution, Scars by Mara Popa, Femieko, Qubiz, The Inner, Rotbasan & Co, WinWin.fit, Salad Master,  Vitamin Aqua, Be Well Store, Luna9, SCARS, Bijuterii FIG LILOU, Zaliari, Carel woodworks, CITR, Bioderma, Sole, Tepaso, Vibre Hotel, Regivero, Ekseption, Concepto, Chanand, Romanian Wood

Parteneri de comunicare: Caracteristic, Transilvania Business, Oxygen, BunăDimineața.ro, Mamprenoare, Antreprenoare.ro, CONAF România, Women in Tech Cluj, Clujul Copiilor, The Inner, BBM Cluj, Galeria de Stil

Source

Comunicat de presa

Advertorial

Happy
Happy
0 %
Sad
Sad
0 %
Excited
Excited
0 %
Sleepy
Sleepy
0 %
Angry
Angry
0 %
Surprise
Surprise
0 %
comunicat