Afla detalii esentiale despre curs iso 9001
Curs iso 9001 pentru certificarea auditorilor de calitate este acreditat de CAFFPA (Consiliul de acreditare pentru furnizorii de formare profesionala a adultilor) pentru Managerii profesionisti ai sistemelor de management al calitatii, cod COR 242114 (vezi Acreditare). Conform numarului de comanda MMPS. Cele 1.149 de cursuri autorizate de formare profesionala a adultilor din 16 iulie 2020 pot fi organizate online si la clasa.
Un „manager al sistemului calitatii” certificat prin curs iso 9001 trebuie sa aiba capacitatea de a implementa un sistem de management in conformitate cu orice standard de referinta in managementul calitatii sau cu cerintele oricarei intreprinderi si sa actioneze ca sef al sistemului calitatii in orice intreprindere, indiferent de marimea acesteia.
In plus, trebuie sa poata efectua audituri de calitate ale proceselor si produselor in calitate de auditor intern si ca membru al echipei de auditori care efectueaza audituri de certificare.
Certinspect Obiectivele acestui curs:
- Dezvoltati abilitati si competente pentru a implementa concepte de abordare procedurala intr-o organizatie;
- Dobanditi abilitati in gestionarea proceselor sistemului de management al calitatii prin aplicarea ciclului PDCA si in conformitate cu cerintele standardului ISO 9001:2015;
- Abilitati de formare si capacitatea de a utiliza metode si instrumente specifice managementului calitatii pentru a evalua si imbunatati performanta proceselor sistemului de management al calitatii;
- Dezvoltati abilitatile de management pentru procedurile de audit intern si secundar.
Concluzii
Acreditarea prin LRQA demonstreaza ca sistemul dumneavoastra de management al calitatii (QMS) urmeaza o abordare solida, recunoscuta la nivel global, axata pe imbunatatirea continua a proceselor si managementul riscurilor pentru a indeplini si depasi asteptarile clientilor.
Conceput pentru organizatii de orice dimensiune si din orice industrie, certificarea acestui curs ISO 9001:2015 va permite sa va demonstrati angajamentul de a indeplini cerintele si asteptarile clientilor si ale tuturor partilor interesate prin calitate si imbunatatire continua.