Afla mai multe despre certificare sisteme management
Experienta Certinspect in certificare sisteme de management, realizata pentru o gama larga de operatori economici, de la companii cu o vasta experienta pana la cele aflate la inceput de drum, ne arata ca beneficiile unei astfel de certificari nu sunt doar pentru clientii din relatia cu furnizorii, ci si in achizitii private si publice, Procese importante de achizitii in domeniul achizitiilor ca subiect de implementare standard.
In plus, abordarea actuala a standardului domeniului sistemului de management se bazeaza pe o abordare a contextului organizatiei si a partilor interesate de activitatile, produsele si/sau serviciile furnizate de organizatie, despre care se demonstreaza ca indeplinesc cerintele ca parte a referinta sistemului de management, Implica evaluare si astfel aduce valoare atat partii clasice a relatiei furnizor-client cat si partilor interesate precum autoritati, subcontractanti, organizatii de teren etc.
Analiza cererii
Cererile pentru certificare sisteme de management sunt analizate de catre supervizorii Certinspect pentru a se asigura ca sunt indeplinite urmatoarele conditii inainte de a contracta pentru inspectia si certificarea sistemului de management:
- Cerintele operatorului pentru certificarea sistemului de management sunt clar definite, documentate si intelese;
- Capacitatea de a furniza domenii de certificare a sistemului de management, locatii de activitate ale operatorului si alte servicii speciale necesare pentru certificarea sistemului de management;
- Orice diferente de intelegere dintre cele doua parti au fost rezolvate.
Semnarea contractului
Dupa ce cererea a fost analizata cu rezultate favorabile si operatorul a acceptat tariful, se poate incheia contractul de certificare.
Sistemul de management este format din patru elemente principale:
- Politici si obiective de management si orientari organizationale
- Responsabilitatile de management sunt definite ca si constientizarea tuturor celor implicati de nevoile si cerintele locului de munca
- Definiti procesul de realizare a conexiunii dintre oameni si obiectivele organizationale
- Distribuiti si analizati datele (documente si inregistrari) pentru a asigura o performanta organizationala imbunatatita.
Un sistem de management conceput si dezvoltat corespunzator este un instrument pe care o organizatie il poate folosi pentru a comunica interdependenta dintre oameni si procese si pentru a permite luarea deciziilor in conditiile unei analize adecvate, permitand astfel o crestere profitabila.