Emisiune Business Philosophy: Industria service-urilor auto. Studiu de caz – Ideal Visar Service

Read Time:47 Second

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33 l-a avut ca invitat pe Florin Voicu, Manager General Ideal Visar Service.

Florin  a discutat cu moderatorii Romeo Chiriac și Mihai Igiroșanu despre industria service-urilor auto din România. Emisiunea s-a dorit un ghid extrem de bine documentat cu exemple concrete pentru proprietarii de autoturisme.

În care s-a dezvăluit cum să se ferească șoferii de “țepele” pe care le iau atunci când apelează la service-uri care un profitul înaintea calității.

Apoi, s-a explicat despre ce înseamnă un service cu toate dotările necesare, prezentând ca studiu de caz Ideal Visar Service SRL. De la obligativitatea deținerii de incinte spațioase, pentru lucrul efectiv și pregătirea mașinii, până la cea mai de calitate vopsea din piață.

Plus detaliile specialiștilor oferite șoferilor pentru a alege calitatea în detrimentul locațiilor unde primesc servicii care le stârnesc nemulțumiri.

De asemenea, terapeuta Ileana Vlăduț a prezentat rubrica Alegeri Potrivite.

Source

Comunicat de presa

Advertorial

Happy
Happy
0 %
Sad
Sad
0 %
Excited
Excited
0 %
Sleepy
Sleepy
0 %
Angry
Angry
0 %
Surprise
Surprise
0 %

Average Rating

5 Star
0%
4 Star
0%
3 Star
0%
2 Star
0%
1 Star
0%

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Previous post Industria service-urilor auto. Studiu de caz: Ideal Visar Service – Emisiune Business Philosophy
Next post CSU ASE, partener oficial cu grupul şi Fundaţia Superbet, a câştigat cea mai importantă competiţie internă de şah