Industria service-urilor auto. Studiu de caz: Ideal Visar Service – Emisiune Business Philosophy

Read Time:2 Minute, 3 Second

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33 îl va avea ca invitat pe unul dintre oamenii de succes din lumea industriei service-urilor auto, Florin Voicu (Ideal Visar Service).

Omul care ne va fi ghidul priceput în lumea service-urilor auto este Florin Voicu, omul care, cu experiența sa vastă în management, gestionează toata activitatea de la Ideal Visar Service. Cariera lui Florin ar putea fi subiectul unui roman, însă, pe scurt, validarea acesteia o dau anii petrecuți în curtea gigantului Dacia.

Începând din 2011, Florin a lucrat la doi importanți dealeri, iar responsabilitățile lui au fost multiple. Începând cu gestionarea relației cu compania “mamă”, continuând cu cea a parcului auto, a accesoriilor, a anvelopelor pentru clienți, a mașinilor pentru închiriat, a relației cu transportatorii sau a relației cu mari companii, precum Orange, ProTV, Coca Cola, Telekom, Poșta Română, majoritatea Hypermarket-urilor si Supermarket-urilor, Federația Română de Handbal, bănci, companii media etc, totul este un motiv în plus pentru ca Florin să fie, practic, parte a definiției termenului de manager.

Managerul Ideal Visar Service va discuta împreună cu moderatorii Romeo Chiriac și Mihai Igiroșanu un subiect pe cât de important, pe atât de puțin analizat și deslușit.

Emisiunea se dorește a fi un fel de ghid, extrem de bine documentat, cu exemple reale și direct de la o sursă credibilă, pentru proprietarii de autoturisme.

Unul dintre oamenii de bază de la Ideal Visar Service este vopsitorul Mihai Blîndu, omul care este recomandat de certificate în domeniu dobândite la Budapesta și Amsterdam. Mihai activează în piață încă din 1996, iar în cariera sa a lucrat la reprezentanțele celor mai importante mărci auto din lume, din România sau Spania.

Cei doi vor încerca să le dezvăluie oamenilor cum să se ferească de “țepele” de care majoritatea șoferilor se plâng pe toate canalele de comunicare că le primesc atunci când apelează la service-uri care un profitul înaintea calității.

Busines Philosophy vă va prezenta joi seară totul despre ceea ce înseamnă un Service Auto cu toate dotările necesare. Prezentând ca studiu de caz Ideal Visar Service SRL. De la obligativitatea deținerii de incinte spațioase, pentru lucrul efectiv și pregătirea mașinii, până la cea mai de calitate vopsea din piață. Plus detaliile specialiștilor pentru ca șoferii să aleagă mereu calitatea în detrimentul locațiilor unde primesc, în majoritatea cazurilor, servicii care le stârnesc strigăte disperate de nemulțumire.

De asemenea, terapeuta Ileana Vlăduț va prezenta rubrica Alegeri Potrivite, informează sportm.ro.

Source

Comunicat de presa

Advertorial

Happy
Happy
0 %
Sad
Sad
0 %
Excited
Excited
0 %
Sleepy
Sleepy
0 %
Angry
Angry
0 %
Surprise
Surprise
0 %

Average Rating

5 Star
0%
4 Star
0%
3 Star
0%
2 Star
0%
1 Star
0%

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Previous post Ce anume sa cauti la un partener
Next post Emisiune Business Philosophy: Industria service-urilor auto. Studiu de caz – Ideal Visar Service